OPGELET! Dit concept is exclusief en beperkt in zowel tijd als capaciteit.
Wij raden u aan om niet langer te wachten met uw reservatie!

Is alle drank inbegrepen? Kan ik ter plaatse (extra) bestellen?

Bij de BBQ menu’s en de brunch is steeds een glaasje cava als aperitief inbegrepen.
U kan uitsluitend dranken bijbestellen, menu’s dienen vooraf te zijn doorgegeven.

Water, frisdranken, bieren, cocktails en wijnen zijn ter plaatse beschikbaar tegen betaling.
(tenzij anders aangegeven bij sommige ‘specials’ )
De tarieven hiervan zijn vergelijkbaar met een restaurant. De kaart is volledig digitaal.

U kan bestellen in de ‘dining domes’ door het scannen van een QR-code met uw smartphone.
De dranken worden vervolgens automatisch gebracht door uw toegewezen gastheer/ober.

De betaling gebeurt uitsluitend via uw smartphone aangezien wij zoveel mogelijk inzetten op cashless.

Indien dit  voor u echt onmogelijk is en u niet over een smartphone beschikt kan hiervoor een uitzondering worden gemaakt. Wij verzoeken echter vriendelijk om mee de cashless filosofie te volgen voor een vlot organisatorisch verloop van de avond.

Waar kan ik best parkeren?

U kan tijdens uwe online bestelling een parkeerplaats reserveren mét VIP-shuttle golfkar.
Openbare parkeerplaatsen zijn beperkt beschikbaar in de straat en aan de kerk.

Hou er rekening mee dat de wandelafstand van de ingang tot aan het kasteel
(zonder de shuttle) zo’n 650m bedraagt. Het kasteeldomein zelf is niet toegankelijk met de auto.

Is Bubble BQ bereikbaar met het openbaar vervoer?

Als u met de bus wil komen neemt u een van volgende haltes:

Halte ‘Booischot Kerk
Halte ‘Booischot Lavendelheide

Voor routes en dienstregelingen van De Lijn, kan je hier terecht.

Worden er voldoende Corona maatregelen genomen?

Bij Bubble BQ gelden steeds de strikte corona maatregelen indien er op het moment van uw bezoek, wettelijk van kracht zouden zijn.

Ons personeel is dan voorzien van een mondmasker en er zijn voldoende handsanitisers beschikbaar alsook, indien gewenst, een temperatuurmeting via de pols.

Wij vragen dan iedereen om een mondmasker te dragen tot in uw ‘dining dome’ én bij elke andere verplaatsing. (aankomst/vertrek, toilet, onthaal, etc …).

Tafels worden ontsmet na elke sessie. De ‘dingen dome’s zijn voorzien van een deur, 2 ramen, alsook een elektrische afzuiging voor de BBQ rook. Er is voldoende aanvoer van verse lucht en circulatie.

 

Wat met mijn reservatie/tickets bij een 'lockdown' en/of plots verstrengde maatregelen?

Als de overheid beslist om onze activiteiten plots gesloten te houden, kunnen aangekochte tickets kosteloos omgeboekt worden naar een latere datum. Tickets worden NIET terugbetaald.

Meer informatie over het wettelijke kader en waarom uw ticket niet kan worden terugbetaald, vindt u op de website www.saveyourticket.be. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Opgelet: indien de overheid beslist om alsnog een CST ticket te verplichten voor Horeca terrassen, is dit GEEN geldige reden tot annulatie. Het al dan niet hebben van een CST ticket valt uiteraard onder uw eigen verantwoordelijkheid. Wij dienen strikt de regels op te volgen van de FOD volksgezondheid/economie.

Wat bij slechte weersomstandigheden?

Onze ‘dining domes’ zijn veilig én voldoende bestand tegen hevige regen en harde wind.

In extreme gevallen kan uw reservering worden verschoven, vanwege hevig stormweer of rukwinden, aangezien onze locatie zich in een bosrijke omgeving bevindt en uw veiligheid steeds voorop staat.

Standaard zijn ze uitgerust met een elektrisch vuurtje dat u naar wens kan bedienen. Daarnaast zijn er ook dekentjes/kussentjes beschikbaar (op aanvraag ter plaatse).
We maken het vooral heel gezellig!

Kan ik nog 'last minute' aanpassingen of extra personen doorgeven?

Toevoegen van extra personen of uitzonderlijke wijziging van formule’s kunnen aangevraagd worden via e-mail ( info@bubblebq.beten laatste 1 dag (!) voor uw reservatie en zijn pas definitief na onze schriftelijke bevestiging.

Kan ik mijn tickets zomaar annuleren?

Aangekochte tickets kunnen NIET worden teruggenomen. Ons team moet zich uiteraard tijdig kunnen organiseren. Mocht u (uitsluitend in geval van aantoonbare overmacht) gehinderd zijn, zullen we samen kijken naar een alternatieve datum.

Wij vragen hiervoor uw begrip. Aangekochte tickets kunnen wel doorverkocht worden aan derden. Wij verzoeken dan wel dat de nieuwe contact gegevens inzake ‘Corona tracing’ aan ons worden doorgegeven.

Kunnen de menu’s aangepast worden? (halal, allergieën, intoleranties, koosjer etc ...)

Als u in de notities bij uw boeking of via mail laat weten welke allergie u heeft, kunnen wij bij de cateraar horen wat er mogelijk is.

!Opgelet! dit geeft absoluut geen enkele garantie zonder onze schriftelijke bevestiging.
Wij vragen om hiermee rekening te houden. Het gaat om een algemeen BBQ concept.

Mag de 'dining dome' versierd worden voor speciale gelegenheden (Huwelijk, verjaardag,…)?

Jazeker! Een feestje vinden we altijd fijn. U dient dan wel 30 minuutjes eerder te komen om uw eigen additionele versiering in de ‘Dining Dome’ aan te brengen. Dit moet u steeds op voorhand vermelden in de notitie bij uw boeking alsook via mail of telefoon bevestigen op de dag van jullie komst.

Zijn de 'dining domes' toegankelijk voor rolstoelgebruikers of personen met een beperking?

De ‘dining domes’ staan op een houten platform van zo’n 20 cm hoog. Er is een afneembare helling beschikbaar op aanvraag. De opening van de ‘dining dome’ is 90 cm breed. Onze host/hostess doet er alles aan om u een fijne beleving te bezorgen.

Zijn er baby stoeltjes beschikbaar?

Er zijn baby zitjes beschikbaar. Opgelet, dit dient u vooraf aan te geven bij uw reservatie.

Zijn dieren toegelaten?

Dieren zijn NIET toegelaten, met uitzondering van geleide/assistentie honden.

Mag ik mijn tickets doorverkopen?

Tickets kunnen doorgegeven of doorverkocht worden aan derden. U dient ons enkel de nieuwe contactgegevens door te geven inzake de wettelijke ‘Corona tracing’. (indien van toepassing).

Wat als we te laat arriveren?

Wij verzoeken u met aandrang om tijdig aanwezig te zijn. Indien u door onvoorziene omstandigheden zoals onweer of zwaar verkeer toch later zou arriveren vragen wij om dit telefonisch te melden.

Hou er rekening mee dat het organisatorisch niet mogelijk is om de extra minuten op het einde in te halen. Anticipeer op het vaak wispelturige Belgische verkeer en calculeer voldoende reistijd in.

Alle BBQ sessies duren normaal maximaal 120min. De resterende tijd is nodig voor ons team om binnen een strikte en strakke planning alles te kunnen afruimen en klaar te zetten voor de volgende sessie.

Indien u 100% zeker toch langer wil blijven zitten neemt u voor de zekerheid best het ‘late dinner’ tijdslot.

Is er een bepaalde dresscode?

Er is geen specifieke dresscode vereist. Aangezien het om een feestelijk concept gaat adviseren wij avondkledij ‘casual chique’.

Voor de dames met stiletto’s: het kasteeldomein/dreef bestaat uit bosgrond/gras …
De VIP-shuttle (enkel inbegrepen bij parkeerticket) brengt u tot bij het kasteel/dining domes.

Opgelet: vanwege organisatorische redenen is er geen cloakroom (vestaire) voorzien.
U kan de jassen zeker meenemen in de ‘dining dome’ of achterlaten in de auto.

Is BBQ in de 'dining dome' wel veilig?

Onze ‘dining domes’ voldoen aan zeer strikte veiligheidsnormen en zijn van Duitse makelij.
Het omhulsel van de dome is voorzien van brandvertragende plastic en deze zijn specifiek ontworpen voor gebruik in de ‘horeca’.

We maken gebruik van gas-BBQ’s van het gerenommeerde merk CADAC.
Elke dome is ook voorzien van een eigen brandblusser.

De dome is voorzien van een elektrische afzuiging boven de BBQ voor eventuele rook. Wij raden ook steeds aan om een raampje open te zetten tijdens het effectieve bakken.

Opgelet: net zoals thuis bij een tafel BBQ of gourmet bestaat steeds de kans dat de geur van de BBQ rook eventueel in uw kledij kan kruipen, wat uiteraard eigen is aan een BBQ-concept.